Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

ak1975

6. 3. 2008 13:42
U.B.

TO je země na kterou nikdy nezapomenu, drsná, krutá ale férová. Férová k těm kteří ji nechtějí podvést.

0 0
možnosti

autorka

7. 3. 2008 12:20
tak to bych

si fakt nedovolila - myslím tu zemi podvést. myslím, že to ani nejde...

0 0
možnosti

Mirka Š.

5. 3. 2008 16:05
Zdravím:)

Markét, konečně mám dočtený tvůj blog a tenhle článek o jaru se ti moc povedl :)

Taky to na mě působí tak, že jste si po téměř roce zvykli a je to fajn - hodně často na vás myslímR^

Jo a Mámu a já nemaj v našem zetkádéčku,  no chápeš to?  ;-)Snad mi jí zítra Zuzka sežene v Plzni...:-)

Pá M.

0 0
možnosti

tata01

4. 3. 2008 19:35
jaro

ty nejslunečnější dny jsem myslel ve stepi

0 0
možnosti

tata01

4. 3. 2008 19:30
jaro

já si pamatuju zimu jako nejslunečnější období roku a to jaro trvalo asi tak tři týdny a potom už bylo léto,jenom mě vždy fascinovaly městský krávy,který se pásly v tý pustině na všech odpadkách a sežraly všechny poházený papíry v okolí

0 0
možnosti
D

deepwell

4. 3. 2008 16:52
Moc hezký!

Je vidět, že jsi si tam už hodně zvykla.;-) Pamatuju si moc dobře na ty první postřehy. Je to rozdíl, najednou začínám mít pocit, že to tam máš ráda, že je to tam krásné a chtěla bych se tam za tebou podívat. :-) J.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...