Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

vladkoOO1

27. 3. 2009 15:37
...ŠKODA KAŽDÉ RÁNY,KTERÁ PADLA !ZBYTEČNĚ!!....

Už jsem i na jiném foru debatoval na podobné téma.

A je dobré si uvědomit,že "DĚCKA NEJSOU NÁŠ MAJETEK"-ovšem některým jedincům,kteří mají ony "MAJETNICKÉ SKLONY" to je dost obtížné vysvětlit...

Naštěstí-.."ČASY SE MĚĚNÍÍÍ...."

http://rodina-deti.doktorka.cz/indigove-deti/

0 0
možnosti
D

deepwell

10. 3. 2008 13:01
To jsem měla vědět! :)

Markétko, proč jsi tenhle článek nenapsala před měsícem než jsem si prožila ten očistec v OC? Teď už bych to mongolskou metodou zvládla ;)

J.

0 0
možnosti

Libor

10. 3. 2008 6:17
zase hezký

čtu tenhle blog obvzlášť rád.  Rozumím velmi dobře "slepé uličce" a mám to stejně.  Snažím se, co mi síly stačí, ale občas mi to taky ujede :-). Pak si říkám, že přece děti netluču, ale vychovávám - no moc mě to neuspokojuje, ale  děti to za týrání určitě v dospělosti považovat nebudou...

0 0
možnosti

autorka

10. 3. 2008 7:36
Re: zase hezký

Určitě ne :-) Pamatuju se na jediné dva pohlavky, které mi moje máma v dětství uštědřila, ale rozhodně né ve zlém. prostě už jijako "takyrodič" chápu a taky chápu, že to tenkrát prostě udělat  musela ;-D

0 0
možnosti

kulhánek

9. 3. 2008 12:22
nejdůležitější je důslednost

důsledně dodržovat vlastní pravidla a nastavit hranice pro děti, když ví kde přesně jsou hranice vhodného, v určitém věku ty hranice testují jenom proto aby věděly kde jsou a jestli je možné je posunovat.

nemůžeme se, ale zbavovat možnosti fyzického trestu( ikdyž není většinou nutný), když něco selže a dítě je agresívní na ostatní a nikdy samo nedostalo, ani netuší jak to bolí, vtom případě je dokonce nutnost dát pár na zadek,

0 0
možnosti

Lenka

9. 3. 2008 10:34
zajímavé

ale podle mě, když nemůžete děti zvládnout, tak je musíte udeřit, přece kdybyste je nemilovala, tak byste je nechala růst jak dříví v lese, jenže jestli vám na nich záleží, tak vám přeci záleží na správné výchově. Výchovnou ano, ale nepřehánět. :-)R^

0 0
možnosti

autorka

9. 3. 2008 10:46
Re: zajímavé

No právě. "Když nemůžete děti zvládnout, tak je musíte udeřit." Jo, právě že to tak dělám, ale kdesi v podvědomí mi bliká, že nemůže být tak úplně výchovný princip, "když nemůžu něco zvládnout, tak do toho bouchnu". Jak pak mám děti vychovávat k tomu, že nemá cenu rozmetat stavebnici po místnosti, když jim nejde postavit věž, že nemá cenu dupnout na autíčko, které bůhvíproč nejezdí... když jim v praxi ukazuju, že když si už s nima nevim rady, tak jim nařežu :-/

0 0
možnosti
AH

nyny.

8. 3. 2008 20:32
karma

Mně se moc líbí ty vaše články, protože Mongolsko je taková vzdálená a zvláštní země, že běžné civilizační informace o ní nejsou. Proím pište pište :-)

0 0
možnosti

L.Leon

8. 3. 2008 18:47
Hezke...

mate karmu :-)

0 0
možnosti

Volič Národní strany

8. 3. 2008 16:56
hehe

Zajímalo by mne, kolik bodů IQ je třeba na pochopení rozdílu mezi významem slov nacionalista a neonacista, vidím, že je to víc, než je potřeba k zapnutí počítače;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Nevolič Srandovní strany

8. 3. 2008 18:42
Re: hehe

Můžete se třídit do libovolných kategorií, ale výsledek je stejný ...

0 0
možnosti

leo

8. 3. 2008 16:41
karma nebude

musíte si nejdřív najít správné pravidla pro svůj život.

0 0
možnosti
MH

autorka

8. 3. 2008 16:51
Re: karma nebude

Přiznávám se, že tak nějak vůbec netuším, co se mi snažíte sdělit...zřejmě, že se řídím v životě špatnými pravidlya ž to pochopím, dáte mi karmu za článek..

ale co z toho pro mě vyplývá? že pokud svoje syny miluju, mám na ně vzít hůl?

0 0
možnosti

leo

8. 3. 2008 16:35
hranice mezi trestem výchovou a tím ostatním

je velmi tenká. Neni jednoduché objevit ty správné proporce a poměr mezi jednotlivými zákroky při výchově svých dětí. Podle toho jak se dívám kolem sebe, žel většina rodičů tento poměr nezvládá.  Ale to neznamená, že raději vzdám výchovu a hledání toho spravného způsobu výchovy. Následky můžou být katasrofální pro celou společnost. A žel už se to začíná projevovat.  

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...