Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

chono

20. 6. 2009 14:57
hezky

"... malované vchodové dveře jurt, lidi čekající v mrazu na autobus, okolní pahorky vylupující se ze smogu a cítila jsem, že se vracíme domů ... " - moc hezky napsane, presne ten pocit znam :) .

"Pojedeme stanovat k řece, nebo na výlet do Gobi. Stepní tráva bude vonět ..." - At se vasi rodine u nas libi, a at se dari.

0 0
možnosti
D

deepwell

11. 3. 2009 9:05
ale

nakonec ale to děti zvládly v pohodě a nejhůř jsem na tom byla já,

protože nejen, že jsem se nenajedla, ale nemohla jsem se ani pohnout po

celou dobu, abych nevzbudila mladšího, který jinak řval na celé letadlo

a mí spolucestující nebyli rozhodně milí a  chápaví :-( Nicméně před tebou fakt klobouk dolů! :-)

J.

0 0
možnosti
D

deepwell

11. 3. 2009 9:04
MARKÉTKO

ani nevíš, jak jsem na tebe myslela! :-)

Dokonce jsem tě v letadle dávala spolucestujícím (ale hlavně sobě) za příklad. Jako že mých 7 hodin v letadle s pauzou a jen se dvěma dětma je HOUBY proti statečné Markétě, která letí do Mongoska sama se třema!

Scénáře s průjmem a horečkou jsem měla samozřejmě taky ;-);-) vezla jsem s sebou na palubě i veliké plíny pro skoro pětileťáka ;-D a troje!!! balení Paralenových čípků ;-) o Smectě ani nemusím mluvit že jo.

0 0
možnosti
L

littlemisssunshine

5. 3. 2009 16:41
Moc pekne

:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...