Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

deepwell

11. 6. 2009 14:08
"Jsi starší měl bys mít (větší) rozum"

je věta, která mi vůbec nevadí. Přijde mi přirozená i pravdivá, i když je zaručeně zbytečná. Ani si nemyslím, že by onoho "staršího" nějak psychicky poškozovala. Já bývala ta "starší, co měla mít rozum" a nikdy jsem to nereklamovala ;)

Horší je to s těmi ostatními větami. S manželem vedeme často debatu na téma "zbytečné vyhrožování nesmysly" (mám na mysli takovéto  "jestli něco tak ale opravdu dostaneš na zadek/facku"...) Na můj vkus to totiž používá  často a protože ony hrozby nikdy neuskuteční, což tedy nevím jestli dobře nebo špatně, tak dochází ke zbytečné devalvaci slov...

J.

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

11. 6. 2009 15:35
Re: "Jsi starší měl bys mít (větší) rozum"

Mně zrovna tahle věta přijde pravdivá pouze v případě, že věkový rozdíl je, dejme tomu pět a více let. ale v případě mých dětí, kdy je 18 měsíců, to prostě tak není, proto mi to přišlo tak absurdní. A to co píšeš o hrpzbách, které lze či nelze splnit, joo, to znám taky. Snažím si na to dávat velký pozor, ale někdy mi to taky ujede. Naštěstí kluci se zatím vždycky tak báli, že to splnim, že na plnění nesplnitelného nedošlo;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...