Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

davinci

5. 8. 2009 16:54
cacral

To asi bylo u Cacral, že? To dělají zčásti na její příkaz a zčásti se sami snaží být aktivní, aby je netepala. Být zahradníkem v Mongolsku je můj sen, láma mi vyvěštil, že se tam vrátím.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

26. 6. 2009 22:57
Šimpanzí práce:)

to si musím zapamatovat, šimpanzí práce...:):) je to příjemná představa mít nějakou podobnou partu na rutinní činnosti, já bych je motivovala k vyššímu výkonu právě precizně připravenými australskými sendviči, které by asi nikde jinde neviděli a nejedli...:) a ten trávník nemá chybu...:) imaginárně karmuju:):)

0 0
možnosti
MM

Monty M.

26. 6. 2009 9:28
m

ja s temi mongolskymi zahradniky uplne soucitim... vzpomnel jsem si na sve pachteni na tatove zahrade! Pod jeho dozorem jsem taky vykanoval jen samou absoulutne zbytecnou a nelogickou praci, jako bylo hrabani listi (vzdyt to kazdej podzim stejne zase vsechno napada na zem), sekani travy (za tyden jsem mohl zas...), okopavani (copak se uz vazne nekdy nekdo zbavil plevele?) a tak bych mohl pokracovat donekonecna... Je to tezky zivot!! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...