Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paterak

3. 9. 2009 0:49
Druhý slepý s houslema

jsem já! :-) Potřeboval jsem najít pár mongolských slovíček pro oživení deset let staré slovní zásoby a narazil jsem na Váš blog. Od té doby jsem jich už moc nenašel a místo toho se začetl do Vašich článků. Mluvíte mi z duše a to nejenom psaním o Mongolsku ale i o dětech. V Máte můj obdiv! R^ 18.9. letíme do Moronu a pak autem na Tengis za rybami, tak budu mít třeba štěstí a potkám Vás při zastávce v Ulánu... :-) Bajarlalá Jirka

0 0
možnosti

Markéta H.

15. 10. 2009 14:45
Re: Druhý slepý s houslema

Sice jsem našla váš komentář pozdě, ale přece. Díky moc. V Doufám že se teď máte u nás v Mongolsku krásně :-)

0 0
možnosti

lemongrass

18. 8. 2009 11:30
Já jsem si to tak užila!

Tedy to počtení a nádherné fotky /jednu jsem si s dovolením dala jako pozadí do počítače/ :-) Takhle si to Mongolsko představuju já, i když se mi moje touha těžko někdy vyplní... Děkuji velmi za příjemné osvěžení!V

Bazalka

0 0
možnosti

LadyZ

14. 8. 2009 11:11
Přišla jsem k Vám, jako slepý k houslím

Pracuji s tchýní Vaší kamarádky Lucky Kellnerové. Protože živě sleduje její blogerskou tvorbu, tak jsem k ní přišla i já. Celou dobu pobytu v Mongolsku, některé články hltám ,něco z jejího psaní jen tak přeletím a občas stojím mezi dveřma kanceláře, když si přes počítač povídají.  Protože rodina teď žije návratem Lucky a kluků do Prahy je frekvence hovorů (o kloučcích a miminku) poněkud větší. A tak zrovna včera mě Irena  upozornila na Váš blog, protože jsem vyjádřila lítost nad tím, že Lucka už nic.

A tak jsem začala číst a jsem unešena. :-)

Přeji Vám hodně zážitků, rodinnou pohodu a spoustu nápadů.

Z. Proboštová

0 0
možnosti

Markéta H.

14. 8. 2009 15:27
Re: Přišla jsem k Vám, jako slepý k houslím

Vy jste mě ohromně potěšila! Díky. My teď taky žijeme odletem Lucky s klukama do Čech, ale z jiného důvodu - moji kluci jsou nešťastní, že dočasně přišli o kamarády (a já o souputnici). Ale zároveň se moc těšíme na jejich přírůstek :-) A taky tajně doufám, že Lucka napíše i něco z Čech...

Ještě jednou díky za pochvalu. Mějte se krásně.

Markéta

0 0
možnosti

Matap

13. 8. 2009 9:56
Díky

Výborně napsané, četla jsem to jedním dechem. Markéto, díky moc :-)

0 0
možnosti

Markéta H.

13. 8. 2009 7:32
To jsou

nádherné a boží komentáře, autorka děkuje! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

13. 8. 2009 7:24
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Větva

12. 8. 2009 17:07
Nadherne!!!

;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...