Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pětrandočepice

18. 12. 2009 16:36
Markéto,

nějak jste se odmlčela. Máte na to plné právo, jen nám (určitě nejsem jediná) chybí vaše humorné a nadhledové psaní.

0 0
možnosti

Markéta H.

28. 12. 2009 8:22
Re: Markéto,

Nebojte, nezmizela jsem :-) Důvod mého odmlčení je zcela prostý. Nejdřív nemocné děti, přičemž to nemám na psaní ani čas ani potřebný nadhled a pak jsme odletěli na 1,5 měsíce do Čech, kde jsem byla bez netu. Ale už jsme zpět, takže určitě brzy něco zplodím :-)

0 0
možnosti

pětrandočepice

13. 11. 2009 16:43
Markéto, koukám,

že jste vyměnila fotku. Tahle je taky hezká, ale připadá mi trochu zádumčivá. Byl nějaký hlubší důvod k výměně?

0 0
možnosti

Markéta H.

28. 12. 2009 8:23
Re: Markéto, koukám,

Ale kdeže, žádný hlubší důvod. jsem celkem povrchní ;-), takže měním vždycky, když se mi nějaká fotka líbí víc, než ta předešlá

0 0
možnosti

Jannynov

7. 11. 2009 22:19
Markéto, prosím

mám nesmělou prosbu.....:-)...nepouštějte se do okultních věcí. Occultus znamená skrytý, tzn nevíme jakého původu ty síly jsou. a nemusí být původu dobrého. Okultní

zkušenosti jsou často na počátku lákavé, slibují "snadnou cestu k poznání, vyléčení...mohou se jevit jako možnost poznat či ovládnout osud . A později.....deprese, úzkosti, poruchy psychiky a jistá závislost na kartářkách, věšticích, šamanech a spol.....mám životní zkušenost a s pokoru a láskou prosím.....nepouštějte se do okultních věcí. :-) Přeji vám i dětem všechno dobré.

V

0 0
možnosti

Markéta H.

28. 12. 2009 8:24
Re: Markéto, prosím

To byla jen čirá zvědavost, okultismu se věnovat nebudu. Ale díky za starostlivost :-)

0 0
možnosti

deepwell

15. 10. 2009 12:06
Šamani

Já myslím, že zásadní je otázka, zda to stálo za to ;) ;) ?

J.

0 0
možnosti

marta.kucikova

24. 10. 2009 23:25
Re: Šamani

...s dovolením - myslím si, že určitě, aspoň nás Market mohla potěšit něčím, co jde mimo moje omezené chápání, a to vodku taky nepiju...díky, shltla jsem to na jeden velký lok kafe...a tenhle článek za to fakt stál:)) MartaR^

0 0
možnosti

Štěpán Binko

15. 10. 2009 10:59
Super!

Vlastně jste šamanovi připravili takovej mejdánek - vodka s mlíkem, cigárka, zábava..... O ostatní se později postarala asi asistentka ;-).

V každém případě budete mít jednou na co vzpomínat R^.

0 0
možnosti

Markéta H.

15. 10. 2009 11:50
Re: Super!

no nevim, ale po 3/4 litru vodky....to by musela bejt asistentka fakt hodně zdatná ;-D

0 0
možnosti

15. 10. 2009 9:51
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS