Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

StřeLenka

10. 3. 2010 8:57
malí muži : )

A pak že chlapi nejsou už od mala všichni stejní. Můj čtyřletý synek byl úplně nadšený, když jsem si nechala obarvit vlasy na jeho oblíbenou červenou, miluje (narozdíl od manžela) když nosím rudě nalakované nehty, všude říká, že má krásnou "maminečku"... prostě andílek.

Pak ale přije vystřízlivění...

Když jsem mu na jednu z asi 150 otázek bějem jediné hodiny odpověděla že opravdu nevím, že se má zeptat tatínka, prohlásil:

"Já vím, tatínek, ten ví všechno. Ale to je dobrý, ty alespoň dobře vaříš."

...ještě že mateřská láska je bezbřehá... V

0 0
možnosti

kapola

10. 2. 2010 14:31
Cit pro správné vyjadřování

Zdravím do UB, díky za pěkný články. Chci se podělit o jeden rozhovor s mými tenkrát asi čtyřletými kluky - dvojčaty. Jeli jsme autem. S klukama to vzadu trochu hodilo a Toník okomentoval moje řidičské umění : - Mami ty jsi blbec! Adam na to: - Máma neni blbec! Mami, že nejsi blbec? Já: - Máš pravdu, to se neříká.

Kluci se ještě chvíli dohadovali, zda jsem nebo nejsem blbec, zatímco já se úplně vznášela blahem, že se mě Adam zastal. Ale pak přišel tvrdý pád z výšin po další Adamově větě: - Neříká se máma je blbec, ale máma je BLBÁ! ;-D

0 0
možnosti

Markéta H.

11. 2. 2010 9:00
Re: Cit pro správné vyjadřování

chachá;-D jste mě potěšila, že je to někde stejný :-) Je u vás pořád tak veselo?

0 0
možnosti

Hanka Novotná

27. 1. 2010 10:35
Takže příště se neptat manžela,

ale syna;-D. Je zvláštní, že když jsem utahaná, přijdu si šeredná, tak to jsou chvíle, kdy od své dcery slyším, že jsem hrozně krásná. A taky když něco chce koupit..."Víš, mami, druhý děti ve škole nemají tak hezkou maminku.." Je mi úplně jasné, že zas vyšlo něco nového na DVD. 

p.s.: Moc hezky si to napsala, Markétko. Potřebovala jsem právě dnesk takový veselý čtení. Stejně je fajn, že ty děti máme, a že jsou takový jaký jsou, viď?

0 0
možnosti

Markéta H.

27. 1. 2010 11:49
Re: Takže příště se neptat manžela,

Přesně tak. A ještě se mi strašně líbí, jak jsou každej úplně jinej...

0 0
možnosti

jana.krcova

27. 1. 2010 10:32
moc milé,

jak říkali kluci ve škole B?To já jen tak pro informaci;-D

0 0
možnosti

Markéta H.

27. 1. 2010 11:50
Re: moc milé,

To netušim, vždycky jsem toužila po prsou jako měla babička, takže jsem začínala až u C :-)

0 0
možnosti

vaťák

27. 1. 2010 9:52
Milé

Také rád vzpomínám, jak mne mí synové kdysi obdivovali jako toho nejchytřejšího a nejsilnějšího. Dnes už jsou vzdělanější i silnější a já obdivuji je.

Díky za pěkný článek.

0 0
možnosti

Markéta H.

27. 1. 2010 11:52
Re: Milé

já se taky těšim na dobu, až je budu moct obdivovat :-) Teda doufám, že ta doba jednou přijde ;-D

0 0
možnosti

deepwell

27. 1. 2010 9:09
Markét :) :)

Pro útěchu ti přidám mého syna:

"Maminko, jsi docela krásná, ale plně chápu, že  musíš chodit do posilovny, aby to bylo trochu lepší!"

Popř. dvě další narážející na mé intelektuální schopnosti (a tohle snad zabolelo ještě víc:

"Maminko a jsi si jistá, že víš, co znamená sever a jih?"

"Maminko, uvědomuješ si, že tvá angličtina nepatří zrovna k těm nejlepším?"

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS