Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pětrandočepice

28. 9. 2010 14:13
Po delší době, co jsem pozapomněla,

jsem si otevřela Váš blog a hned u tohohle prvního příspěvku, který čtu, se dibře naladila. Je to, jako vždy, vtipné, laskavé, s nadhledem. R^:-)

0 0
možnosti

weizenkleie1

14. 3. 2010 17:17
KARMA jak tele;-)

0 0
možnosti

Cyberpunx

12. 3. 2010 22:57
souhlas a karma

Ano, naprosto souhalsím s tímto článkem. Jedna věc je ale chvilková nepozornost a druhá věc je když půjčíte travní sekačku pětiletému dítěti a okolo se motá další, tříleté...

0 0
možnosti

Cyberpunx

12. 3. 2010 22:58
Re: souhlas a karma

To je to samé, jako dát pětiletému dítěti nabitou a odjištěnou pistoli a říct mu: "Nemiř na brášku, ano?" A potom si jít v klidu za roh zakouřit...

0 0
možnosti

shrink

12. 3. 2010 20:03
velká karma

:-)

0 0
možnosti

Crnka

12. 3. 2010 12:16
súhlasím

Ja osobne tiež patrím medzi tie úzkostlivejšie matky, ktoré každý detský priezkumný krok sledujú s vidinou neskoršieho úrazu.... a napriek tomu, k tým úrazom u nás tiež dochádza....

Nezabudnem na tú hrozu v očiach mojho muža, ktorý ku mne natočil nášho 3,5r. syna sediaceho 30 cm odo mňa, a ktorému trčal z každej nosnej dierky jeden Tic Tac ...Syn sa tváril, že je to veľká sranda, otec sa tváril, že sa oňho pokúša mŕtvica.... a ja som sa celou silou pokúšala prekonať paniku a chuť kričať....a zároveň mu tie bonbóny z nosa opatrne vytiahnuť skor ako ich vdýchne....

Ano, súhlasím s názorom, že rodičia majú robiť opatrenia, aby tie riziká čo najviac eliminovali....ale nežijeme vo vzduchoprázdne a deti majú neuveriteľné vynaliezavé schopnosti, jednoducho sa nedá predvídať všetko. A tak, ako mnohokrát, ani dospelý nedokáže zabrániť, aby sa tragédia nestala jemu, nedokáže robiť 24hodín denne anjela strážneho svojim deťom...

0 0
možnosti

pesimistka7

12. 3. 2010 10:43
Děkuji za článek.

Měla jsem jednu "lynčovací" známou, která sama neopatrností (a opravdu hloupou) málem zmrzačila svoje dítě, ale byla "paní chytrá" když se to týkalo druhého (vlastně i v jiných případech). Naše poslední konverzace skončila před lety právě u medializovaného případu té "chvilky nepozornosti" bohužel s tragickým koncem. Její "lynčovací" reakce mě "nadzvihla", připomněla jsem jí, co se JEJÍMU děcku tehdy mohlo stát a dozvěděla jsem se, že to byla ode mne "rána pod pás"... No, každý jsme nějaký.

0 0
možnosti

Katka1

12. 3. 2010 8:22
Dříve

No a teď si vemte, že já když šla první den do školy (první třída) tak zrovna na potvoru oba mí rodiče museli na služební cestu. Mobily tehdy neexistovaly. Přišlo to ze dne na den, večer se dozvěděli, že ráno jedou, vstávali ve tři ráno, babička 100km daleko a co teď s dítětem, které bude muset (poprvé v životě) abslovovat cestu do školy přes dvě křižovatky?

No, co by, šla jsem sama.

0 0
možnosti

sn63

10. 3. 2010 11:35
neštastná povaha

Sama o sobě píšete že jste neštastná povaha já myslím že každá máma. Já ne já si jen vždy ve vypjatých situacích maluji katastrofické scénáře a mám štěstí můj chlap je taky proti tomu protiváha. Jinak by se mé okolí muselo zákonitě zbláznit. A neplatí to jen na děti ale i rodiče manžela a i psa . Děkuji za článek

0 0
možnosti

kores

10. 3. 2010 9:19
Skvělý článek,

děkuji.R^ Jsem otec tří dětí (8,2,1) a ať se snažím sebevíc, taky jsem už nejednou slyšel, jak si na mě infarkt brousí kosu;-) a to jsem měl dítko kolikrát na dosah ruky. Někdy jde prostě o setiny sekundy....Šíleně mě vytáčejí ty bohorovné žvásty v diskuzích, přesně jako Vás. Nikdy neříkej nikdy...Ale já těm "moudrým a neomylným" přeji, aby si to fakt nikdy nezažili...

0 0
možnosti

Jana K.-M.

9. 3. 2010 22:02
fotka

Ahoj Marketo,

poznam Ta cez BC, kedysi sme mali ist s vami do Mongolska a nakoniec to nevyslo, ale odvtedy sledujem Tvoje osudy aj Tvoj blog... a dnes chcem jednak vyjadrit suhlas s Tvojim clankom a jednak Ti napisat, ze na novej fotke mi pripominas moju oblubenu spisovatelku L.M.Montgomery (napisala napr. Annu zo Zeleneho domu). Pre porovnanie napr. tento odkaz:

http://famouspoetsandpoems.com/poets/lucy_maud_montgomery/photo

Dufam, ze sa Ta to nedotkne. :-)

Zdravim, Jana

0 0
možnosti

Markéta H.

10. 3. 2010 1:07
Re: fotka

Ahoj!

To víš že se mě to nedotkne. takhle mě vyfešákovala mongolská kadeřnice. Pro ně účes ´= kudrny, lokny a vlny ;-D Připadala jsem si jak americká hospodyňka 50. let, ale posun o nějaké půlstoletí ještě snesu ;-) Hlavně že je paní Lucy tvoje oblíbená spisovatelka a ne neoblíbená...

Doufám, že se máte všichni dobře.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS