Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KH

Severacka

17. 3. 2010 21:55
moc hezké :o)

Moc hezké, u nás nejstarší taky zatím ¨chtěl po porodu nejmladší vědět jak se dostane ven :-) a taky se mě ptal "ty jsi jí vykakala?" A to jsem mu o tlačení ani nic neříkala....Je docela sranda poslouchat jeho představy o tom jak to v těle funguje :-) a to se ani nijak moc neplete, jen to má trochu zjednodušené :-)

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

17. 3. 2010 19:31
Moje sestřenice to věděla už v 5 letech.

Rodiče jí to jednoduše ukázali v knížce, kde byly obrázky (kreslené) pohlavních orgánů, styku, dítěte v děloze... Nijak se nad tím nepozastavovala. Když se jí měl narodit brácha, zkušeně mě (jsem o dost starší) poučovala, na kolik centimetrů se "dírka" musí rozevřít, aby to už šlo. ;-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

17. 3. 2010 16:46
hezký

....mě u toho napadlo....kurňa, mě to čeká a je nejvyšší čas.;-D

0 0
možnosti
M

motylek_02

17. 3. 2010 16:41
:-)

:-)R^

0 0
možnosti
BR

Stobka

17. 3. 2010 13:44
Moc milý příběh

Mně to naši bohužel tak nevysvětlili, když se narodil mladší bráška. Ale starší bratr mi řekl,že mamce dali v porodnici pod polštář tabletku a ona z ní vyležela brášku jako kuřátko z vajíčka. Znělo to tak přirozeně,že jsem na to ještě dlouho věřila. Jen mamka se divila, když jsem uviděla zcvrklého brášku s fialovou pusou, proč jsem jí řekla, že si měla vybrat hezčí tabletku.

0 0
možnosti
JT

killy

17. 3. 2010 12:28
Chce to tuhle větu přečíst pěkně česky:

"Maminko, já si vezmu za ženu někoho jako ty!"

.... a gaye mám na světě ! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
OU

17. 3. 2010 11:35
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

17. 3. 2010 10:55
Moc pěkné

Děti nejsou znechuceny tím, co jim neznechutíme. Naše druhá dcerka v tomhle věku zcela přirozeně vstřebala poznání při sledování porodu naší bernské fenky, mladšího brášku později zcela profesionálně poučovala.  Nadšení nad činností psí maminky a štěňátek bylo bezbřehé. Manžel, který se po svém příchodu pozastavoval nad zašpiněnou zdí, o kterou se fena při vstávání a otáčení párkrát otřela, byl přísně pokárán: "To je přeci od rodění a to je snad důležitější než nějaká špinavá zeď".

A samozřejmě karmaR^.

0 0
možnosti
D

deepwell

17. 3. 2010 10:12
Markét

náhodou máš docela romantického syna :)

U nás poučení proběhlo asi před rokem, kupodivu v opačném pořadí, tj. nejdřív  jak "tam" a u toho můj věcný a konkrétní syn vyžadoval všechny správné termíny, takže zcela vědecky jsem musela pomocí slov - varlata, vaječník, spermie, vajíčko, vagina, děloha, spojení popsat celý proces, což jsem ještě zvládla. Horší bylo, že spojením vajíčka a spermie jeho zájem neskončil a dožadoval se popisu dalšího vývoje. Nakonec to skončilo tím, že jsem poníženě musela jít oprášit skripta z embryologie... ;)

J.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...