Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pětrandočepice

28. 9. 2010 14:51
Výjimečně po přečtení

mám pocit, žes musela, Markéto, hledat pozitiva - hlavně v Ullanbátaru - docela těžce.

A u čtení přání, aby si rodina vychovatelky  vydělala na koupelnu, mě napadlo: já bych jí na tu koupelnu asi nějak nepřímo dala. Kdybych na to měla a nechybělo by mi to. Ale Vy jste možná přispěla, jen o tom nemluvíte.

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

7. 10. 2010 4:02
Re: Výjimečně po přečtení

No..ano. Trochu pravda. Ty poslední týdny byly opravdu náročný, byla jsem na celý Mongolsko naštvaná. těšim se, že časem na to špatný zapomenu :-)

A co se týče Sáry...nejhorší, co můžete udělat je, dát Mongolovi peníze..je to trochu podobný jako s Romskou komunitou. neznaj zítřek. Pochybuju, že by za moje peníze postavili koupelnu. Pomohla jsem jí sehnat práci, takže jsem jí vlastně "zaopatřila", tak je to lepší :-);-)

0 0
možnosti
J-BZVM

janny - ban za vrhačku mimin

1. 6. 2010 20:42
hezké ale

popravdě se dost divím odvaze odjet do Mongolska s tak malýma dětma --- ano, právě kvůli tamějšímu minimálnímu zdravotnictví.....ono, pravda, když člověk neví, tak je to asi lepší......:-);-)

0 0
možnosti
F

fleissen

14. 5. 2010 16:01
Díky

To je škoda,že už odjíždíte,mám Mongolsko rád a Vaše články byly krásné.Díky:-)

0 0
možnosti
AH

nyny.

22. 4. 2010 16:22
jejda

tak vy již odjíždíte, no to je škoda, já vaše články o Mongolsku děsně ráda četla, je to pro nás taková vzdálená azemě a moc informací o ní ze zkušenosti není.Tak ať se vám daří.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

22. 4. 2010 9:50
Je to prostě krásný

Moc pěkně napsaný...jeden z nejlepších článků v historii blogu...je to krásný, slova navíc jsou asi zbytečná. Díky, Market. M.

0 0
možnosti
OU

22. 4. 2010 9:25
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...