Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Kimmy

16. 9. 2010 15:01
Peking

Tak do Ciny Te vitr zaval!!!!

Holka - je to napor - my v Cine bojovali navzdory cinsky mluvicimu synovi - toho taxikare pred sebou naprosto zive vidim...  a premyslim, jestli jste nebyli na stejnem trzisti...

Kdyby sis chtela popovidat, nech mi na BC SZ nebo napis na mail, muzem to vsechno poradne probrat. Hodne stesti a doufam, ze si hezky uzijete nastavajici mid-autumn festival a vsechny ty lampiony!

Cau cau

Kimmy, ktera nedavno v Praze potkala na piskovisti mongolskou chuvu...

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

13. 9. 2010 16:42
Nádhera

R^Je to nádherně čtivý, jako bych sama ten prskolet řídila sama...Market, piš, piš, Ty Tvoje mongolsko-nyníčínský zážitky jsou úžasně jedlý a zajímavý, kam se hrabe línej Ital..VMarta

0 0
možnosti
M

Mirkaa

9. 9. 2010 7:49
:)

Makýš, skvěle napsaný, když pominu zážitky a smlouvání, prostě děj, tak mě se strašně líbí styl tvého psaní a po ránu jsem se u kávy skvěle pobavila, díky moc:))

A prosím, vrať se nám !!! :)

0 0
možnosti
OU

8. 9. 2010 11:50
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MH

Markéta H.

8. 9. 2010 11:57
Re: parádní!!!

Jak se to dělá? Dlouho jsem tu nebyla a koukám, že je "zaujalo Vás" - jak se tam doporučujou články, prosím!

0 0
možnosti
R

realateista

8. 9. 2010 11:26
Jiný kraj, jiný mrav

Bohužel smlouvání patří k výchdní kultuře. Jde o jinou filosofii obchodního modelu, kdy se nevydělává na množství prodeje, ale na vysoké marži u malého objemu.

Já to řeším tak, že se v daném prostředí snažím rychle zorientovat, nechat si poradit od místních, jaké jsou obvyklé relace. Pak hned na začátku jednání řeknu reálnou cenu, od které neustoupím, v případě nezájmu odcházím. Často jsem doběhnut. Funguje to i v ČR s Vietnamci.

Je to rychlé a neúnavné. My jsme páni zákazníci darující své těžce vydělané peníze a oni šmudlové nutící nám své šunty.

0 0
možnosti
DL

D_L

24. 9. 2010 14:25
Re: Jiný kraj, jiný mrav

 Rekord mám 3 kroky, dál mě dojít nenechají;-D

0 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

8. 9. 2010 10:32
Tak nesmlouvejte, zaplaťte co chtějí a máte pokoj

Já to dělám v sámošce také tak

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

8. 9. 2010 10:42
Re: Tak nesmlouvejte, zaplaťte co chtějí a máte pokoj

Fakt zaplatíte za rohlík třeba 15 korun? Ta původní cena je tu totiž až desetinásobná proti té skutečné....kdyby se nesmlouvalo, přijdem na buben už za tejden ;-D

0 0
možnosti
AA

Saša

8. 9. 2010 9:44
Smlouvání je skvělé a zábavné.

Smlouvám rád. A koupím jen tehdy, když mne smlouvání bavilo.

Proto mně vadí, že se Vietnamci stěhují z tržišť do kamenných krámů s kasou. Tam se už smlouvat nedá.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...