Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pětrandočepice

22. 12. 2010 15:23
S tou epidemií prasečí chřipky jste to asi nemyslela

vážně nebo jo? U mě to byla jedna z nemocí, ze které jsem neměla strach snad ani chvilku. Od začátku to zavánělo obrovskou manipulační bublinou.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

6. 10. 2010 22:03
To setak prima čte, jako když se krájí máslo ostrým nožem

...a ten konec je fakt nádhernej:-)....ty námi vytvářené pseudostrachy nejsou nic proti těm skutečnejm masožravejm záclonám...sem si asi v tuhle chvíli vytvořila jednu krásnou záclonovou fóbii, jdu zkontrolovat byt...;-) Skvěle jsem si početla, Market, je to lehké, laskavé a moudré...ideální před spaním:-) Marta

0 0
možnosti
EK

fitzie

6. 10. 2010 16:44
já se bála topení

cenilo na mě zuby. :-D

jo jo, doktorům za tehdejší způsob trhání mandlí nakopat. ;-€ docela se vsadím, že škody, které napáchali jak vytržením samotným, tak způsobem provedení, dalece předčily původní problém.

0 0
možnosti

pětrandočepice

22. 12. 2010 15:26
Re: já se bála topení

Mně trhali nosní mandli (nebo mandle) když mi bylo asi 7 a bylo to

v padesátých letech. Buď mi dali anestezii nebo byli tak šikovní, že si vzpomínám jen na baculatou příjemnou sestřičku, které jsem seděla na klíně a na nic víc.

0 0
možnosti

aji

6. 10. 2010 15:01
Hezky píšete.

0 0
možnosti
JH

Jana_61

6. 10. 2010 14:39
Bačkora

Markéto, záclony nepodceňovat!

Mě dodnes nenechává v klidu mluvící bačkora strýčka Jedličky, kterou jsem viděla naživo v roce 1969 na mikulášské besídce pro děti zaměstnanců Filozofické fakulty Karlovy univerzity v Praze. Je pravda, že ta bačkora byla reálná. Dlouhou dobu jsem pak ale byla přesvědčena, že se skrývá pod mou postelí, a nebylo síly, která by mě dokázala přinutit k tomu, abych tam v noci s baterkou nakoukla. S vaším synem plně soucítím. Doporučila bych záclonu hodit do výtahu a odeslat někam do -456 patra pod zem.

0 0
možnosti

milinek

6. 10. 2010 12:59
Mandle

jste mě připomněla úplně přesně, od té doby nemám rád lapiduchy :-)

0 0
možnosti
MI

Martinigue

6. 10. 2010 12:39
Vytrvejte

a u své ratolesti buďte důsledná, když už vás samou všemožné fobie a bludy drží po celý život...inu každý má svého kostlivce ...

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

6. 10. 2010 12:05
a já jsem Vám záviděla

jaká jste hrdinka - tři malé děti v Mongolsku, to musí být starostí, z toho bych já šílela. Tak teď ráda slyším, že mé obavy nejsou jen mé - jsem hypochondr, snažím se to krotit, ale kroťte to když je kolem tolik protivenství :-) JK

0 0
možnosti
SB

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

6. 10. 2010 11:38
Masožravá záclona...

...je samozřejmě úplně nejhorší! ;-)

Skvělý, Markéto! Dobře jsem se pobavila! R^

0 0
možnosti
LPB1

Lumpíí po banánu 1

6. 10. 2010 10:28
dělejte se sebou něco

nejzdravější děti mají matky pohodářky;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...