Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavelpu

29. 11. 2010 15:07
Kouzelné hmaty

Plně sdílím Vaše pocity. Já pracuji v IT skoro 15 let a přesto neumím to, co můj rok a půl starý syn. Neumím jedním úderem do klávesnice najednou zavřít všechny běžící aplikace ve Windows. Minulý týden jsem pořídil novou audio aparturu. Náš prďola hned druhý den odkoukal, jak si zapnout rádio. Už několika lidem odeslal MMS-ku. Na myčce nastavil 7-mi hodinový program, přestože ho ta myčka NEMÁ! Na indukční plotně nastavil tzv. dětský zámek, který ale fungoval jako zámek rodičovský. Po hodině zkoušení jsme si udělali toasty a pak jsem potupně vyndal manuál.

0 0
možnosti

Markéta H.

30. 11. 2010 0:56
Re: Kouzelné hmaty

;-D;-D;-D jsem se málem udusila rohlíkem! ;-D

0 0
možnosti

xs123

29. 11. 2010 14:02
Tak si upravte byt.

Pokud nechcete mít elektroniku, porcelán a další křehké věci zničené, tak je dejte z dosahu - nahoru. Každé dítě rádo mačká čudlíky, to je jasné. A NEŠ za ním pořád běhat a hulákat na dítě, je lepší byt prostě přizpůsobit a co by mu mohlo ublížit nebo co by mohlo zničit - dát z dosahu. Já myslela, že je to samozřejmé.

0 0
možnosti

Aretta

29. 11. 2010 14:15
Re: Tak si upravte byt.

To je příliš nákladné. Lepší je dát díte do klece a přiklopit. Nebo, pokud Vám to připadá brutální, přivázat na šňůrku a omezování své svobody určovat délkou šňůrky.

0 0
možnosti

Denule

29. 11. 2010 13:58
přesný!

tak tohle mám taky doma, i s tou myší od PC táhnutou za sebou. Na stůl s PC jsme museli nechat vyrobit dvířka, jinak hrozila smrt od staršího bratra za vypnutí uprostřed hry. Na televizi si suverénně zapíná bebe TV, s myčkou a pračkou jsme na tom také stejně. 

Prostě jiná generace. 

0 0
možnosti

Aretta

29. 11. 2010 14:15
Re: přesný!

;-D;-DR^

0 0
možnosti

neklik31

29. 11. 2010 13:56
Super

Jak to, že tu píšete o mé rodině, vždyť se neznáme????? ;-D;-D;-D;-D Přeju pevné nervy.

0 0
možnosti

29. 11. 2010 13:30
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

janacz

29. 11. 2010 13:28
Co děti říkají ...

Dříve: Mama, tata.

Dnes: Kolo, auto.V

0 0
možnosti

deviv

29. 11. 2010 11:58
Koukám, že myš

na "tahačku" za sebou nefunguje pouze u nás, v kombinaci s vyřazenými klávesnicemi. No mě tak napadá, že asi budu muset před dětma začít hodně šít a modlit se, aby jim místo stroje stačily jen ty špulky od nití ;-D;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

isabell

29. 11. 2010 11:39
...

;-D miminka jsou rozkošná, (hlavně když krásně spinkají), ale teprve s batolaty začíná ta pravá švanda.

A nechci vám brát iluze, ale mou dceru v tomto věku zajímalo nejvíce nádobí, ve třech letech zdatně válela těsto a motala štrůdl a stejně si dnes sama neuvaří ani brambory.

I když elektronika jí taky brala a telefonovat uměla bravurně, během dvou dnů si zapamatovala, pod kterým číslem je který člověk a neomylně se dožadovala zmáčknutí osmičky, aby si mohla požvatlat s dědou, ale dvojku nene, teta ještě v práci ... ;-)

 PS: ta myš mě dostala R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS