Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Chequita

27. 12. 2010 18:53
Myska zubarka

Ve Francii se zoubek pak da pod polstar a v noci prijde myska, co vymeni zoubek za darecek. Zatim deti nemam, ale urcite tuhle tradici zachovame. Jen je dobre nedavat jako darek foukaci harmoniku, rikala mi kamaradka, deti jsou tak zvedave, co myska prinese, ze nejen, ze zapomenou nejen na bolest pri trhani zubu, ale take se casto vzbudi uprostred noci, aby zjistily, zda myska uz zoubek vymenila...

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

13. 12. 2010 11:01
no, díru v zubu

už mám 14 dní a zubařky se už nemůžu dočkat...tak mě všechna zubní povídání nějak přitahují.. ;-)Moje Saška si naštěstí zoubky vytahuje sama a pak mi je pyšně ukazuje, když přijdu z práce. Má na to krabičku, ve které jsou i první zoubky našeho psa. :-) když se někdo podivoval nad tím, že psí a holčičí kousátka jsou pohromadě, tak pravila: já jsem na ně pyšná! Jsou taky první a to už se nikdy nebude opakovat!";-)

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

13. 12. 2010 13:28
Re: no, díru v zubu

Hani, máš dceru hrdinku!!!:-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

13. 12. 2010 10:52
šmankote

to bylo brutální...Taková pecka po ránu....

R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...