Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ježikača

25. 1. 2011 18:31
chi,

moc pěkné. možná jste ho mohla přeprat a poponést, ale musela byste se u toho usmívat a sdělit mu, že takhle se to tančí u nás.

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

26. 1. 2011 3:47
Re: chi,

Ano, zpětně mi taky dochází, že jsem ho měla donutit tančit mazurku...;-D

0 0
možnosti
DK

drkva

25. 1. 2011 15:11
Paráda!

Fakt jsem se moooc bavil :-) Díky.

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

26. 1. 2011 3:47
Re: Paráda!

To mě těší :-)

0 0
možnosti
LC

Cocik

25. 1. 2011 12:44
...

Super clanek, uplne vidim, jak tam taky trpim. Az bude tepleji, tak se v Pekingu zajdete podivat na ulici, ktera vede kolem severni strany Zakazaneho mesta. V podstate kazdy vecer je tam na jednom peknem prostranstvi tancirna pod sirym nebem (ostatne jako na spouste mist po cele Cine). Jinak ta veta, ktera vas priste zachrani, je "xie xie nin dan shi wo zhen de bu hui tiao wu" (dekuji vam, ale opravdu neumim tancit) :-)

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

26. 1. 2011 3:46
Re: ...

Já chodím přes Ritan park skoro každý den na nákup...a ti tanečníci tanga a čači a všeho možného mě deprimujou už řádku měsíců ;-D

Větu doufám nebudu potřebovat, ale pro jistotu si ji napíšu na papírek do kapsy ;-). Je na mě moc dlouhá, zatím jsem se nedostala dál než k "wo bu yao la da"

0 0
možnosti
DM

Aretta

25. 1. 2011 11:07
Úžasný!!

;-D;-D Já měla takovou radost, že máte nový článeček!R^

0 0
možnosti
C

Camino

25. 1. 2011 17:19
Re: Úžasný!!

Je hezky film na toto tema: "Shall we dance"....:-)R^

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

25. 1. 2011 9:42
Měla jste popadnout toho černocha.

Aby manžel přestal sledovat čínské křehotinky. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...