Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pětrandočepice

7. 2. 2012 12:57
Hezký, pravdivý...

Zvlášť se mi líbí to o síle a odvaze, které bychom bez dětí měly podstatně menší. Jako babička si troufám s vnuky na akce, na které bych si bez nich netroufla.

0 0
možnosti

krčmárka

4. 12. 2011 11:03
Veru nekončí...

:-)... je to začiatok ťažkej závislostiR^

0 0
možnosti

Poza

4. 12. 2011 9:47
batoh nebo kabelka?

Ahoj, Markéto

Batoh oproti kabelce jasně vede. Nikdy nepadá z ramene a vejde se do něj svačina! Jen je trochu problém, jak ho sladit s šaty do divadla :-). Ale když od nás ze vsi vyrazím s potomky za kulturou, tak to prostě bez jídla a pití nevydrží.

Samostatnost: poslala jsem dvanáctiletého syna, ať si sám koupí slušné kalhoty. Prodavačky to prý nemohly pochopit a pořád chtěly někoho z rodičů.

Zdravím Eva Pož.

0 0
možnosti

s.m.

2. 12. 2011 9:10
karma

:-)R^moc hezky napsané, mám dvě holky, takže Vaše pocity naprosto chápu;-)

0 0
možnosti

parybka

2. 12. 2011 8:36
Jak já Vám, Markéto, rozumím...

...od prvního do posledního písmenka píšete i o mých pocitech (opravdu v tom nejste sama :-) ). Někdy v noci, když náš se náš poklad spokojeně rozvaluje v postýlce, mě přepadají zoufalé nápady, že si tu jeho pupeční šňůru obtočím třikrát kolem pasu a ještě ji pojistím bytelným horolezeckým lanem. Vím, že to nejde, že nesmím, ale nebylo by to někdy špatné ;-).  No, a tak se raději každé ráno změním z uzlíčku nervů v matku lvici a vyrážím ve svém obrněném transportéru do ulic. A tiše doufám, že když ne šňůra, tak aspoň tenoulinká hedvábná nitka mi zůstane... Krásné Vánoce Vám i celé Vaší rodině !

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

2. 12. 2011 7:39
jako chlap nemám pravda

s porodem zrovna osobní zkušenost...článek se mi ale líbí. konečně něco lidského ve světě matějko-hassanovského natřásání per.R^ já bych za ty naše mrňata klidně zdechl a to jsem jenom chlap. ;-D

0 0
možnosti

Ladislav Jílek

1. 12. 2011 22:18
Já děti a teď už vnoučata přirovnávám k plynu.

Zaplní totiž každý prostor, do kterého je pustíme, hračkami a nejrůznějšími krámy a dá to fušku to zase namačkat do skříněk.

0 0
možnosti

Markéta H.

2. 12. 2011 6:44
Re: Já děti a teď už vnoučata přirovnávám k plynu.

Zvlášť ty děti se mačkání do skříněk už bráněj :-D

0 0
možnosti

Monika A.

1. 12. 2011 19:51
Hezký Markéto, jako vždycky

Moc vás všechny zdravím - zvláště  ty tři na konci šňůrek :-)

Monika Amb. :-)

0 0
možnosti

Markéta H.

2. 12. 2011 6:45
Re: Hezký Markéto, jako vždycky

Čau Moniko,

díky, taky pozdravuj a krásné Vánoce!

0 0
možnosti

astrudina

1. 12. 2011 18:32
Paní Markéto, myslím,

že jsme zalasované navždy.  Uvidíte, až dospějí, nic nekončí...

0 0
možnosti

Aretta

1. 12. 2011 17:20
Moc hezký, Makréto,

jako vždycky. Ten "obyčejný" lidský rozměr, co máte, tak ráda vnímám:-))R^

0 0
možnosti

Markéta H.

1. 12. 2011 19:27
Re: Moc hezký, Makréto,

Děkuju Aretto :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...