Diskuse

Buchtám vstup zakázán

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobře si pamatuji, jak po mě na mém prvním velkém koncertě (1997) chtěli, abych vyhodila pití v láhvi, kterou jsem si nosila do školy... Otcovský doprovod mi ji tehdy pronesl... Na další koncerty jsem si brala krabičková pitíčka.;-) Jednou (2002) nám milostivě povolili dovnitř půllitrovku. Bylo asi 35° a čekali jsme celý den venku. Všichni jsme měli dvoulitrovky a malou láhev jsme si tedy museli koupit u pořadatelů.;-D

0 0
možnosti

P24a84v48e38l 71F34a91r23a

26. 3. 2013 16:49

Toto jsem poprvé zažil na MS v hokeji 2004 v tehdejší Sazka aréně. Byl jsem na utkání s Lotyšskem. Údajným důvodem byly byly teroristické útoky ve Španělsku. I tak jsem nerozuměl skutečnosti, proč se musely vyhazovat u vstupu potraviny, ale snažili jsme se to chápat. Že z toho bude pevný zvyk, jsem tehdy vůbec netušil. Že důvodem nebyly pouze ty útoky je dneska téměř jisté. :-/

0 0
možnosti

Přesně z tohoto důvodu už na podobné akce prostě nechodíme. Nemůžu si koupit kdejaké pití, musím mít to svoje, a musím ho mít dost,  jinak mi bude blbě, totéž s občerstvením. Někoho kdysi napadlo, že si mám s sebou nosit potvrzení od doktora, ale pochybuju, že by to ochranku zajímalo - oni totiž mají za úkol pomáhat zvyšovat tržby.

0 0
možnosti

Bohužel je to jen otázka zvýšení zisku maskovaná do bezpečnostního hávu.

Lidé už si v dnešní době tak zvykli na bezpečnostní omezení, že jim nedojde pravá podstata věci. Nezanedbatelnou součástí zisku jsou totiž doprovodné služby - kdo by si kupoval podezřelého a předraženého buřta či ošizenou míru limonády či piva, kdyby si mohl donést svoje občerstvení.

5 0
možnosti

P85a12v15e46l 84N43o16v92á26k

26. 3. 2013 10:08

Nevím nevím. Spíš mám pocit, že tu o bezpečnost moc nejde. Ještě jsem neslyšel, že by někdo někoho umlátil rohlíkem nebo buchtama (u velké lahve je to samozřejmě jiné). Jestli ono nejde spíš o to, abyste si museli koupit předražené  jídlo a pití od nich. Mám jednu špatnou zkušenost, kdy nás s dětmi taky takhle prošacovali a vše nám sebrali. Akce se trochu protáhla, v hale bylo na padnutí a hodinu před koncem už neměli va stáncích nic k pití. Nezbývalo mi nic jiného než se pohádat s pořadateli a vynutit si vstup do baru pro VIP hosty, kde se něco koupit dalo. Od té doby spoléháme jen na vlastní a vesele "pašujeme".

5 0
možnosti

Myslíte babičku s pomeranči? Nevzpomínám si, že bych o tom už psala....ale tenhle článek vyšel před 14 dny v Oně dnes, tak jestli oděbíráte Frontu a dáváte si přílohy ke čtení na WC, tak možná tam ;-D;-)

1 0
možnosti

Někde jsem tohle už kdysi četl, že by dokonce tady na blogu? ;-D

0 0
možnosti

Aha, sem jsem to původně chtěla napsat....

Myslíte babičku s pomeranči? Nevzpomínám si, že bych o tom už psala....ale tenhle článek vyšel před 14 dny v Oně dnes, tak jestli oděbíráte Frontu a dáváte si přílohy ke čtení na WC, tak možná tam ;-D;-)

1 0
možnosti