Pekingská kachna

Markéta Hrdoušková

Lidi, co se nestydí (fotoblog)

Cvičí, tančí, zápasí, zpívají, hrají pink-ponk, učí se na strunné nástroje, točí mečem nad hlavou. Ráda kolem nich chodím. Ráda je pozoruju. Je na co se koukat. Nikdo se neschovává, když mu něco nejde. Ritan park v srdci Pekingu funguje jako tělocvična, lidová škola umění, divadelní prkna, klub seniorů i mateřské centrum. A všude tam jsou. Lidi, co se nestydí.

6.5.2011 v 15:25 | Karma článku: 30.99 | Přečteno: 4571 | Diskuse

Markéta Hrdoušková

Pro blaho lidu kojící krávy a stříbrný déšť

Žiju v zemi neomezených možností. V Číně se všechno dělá pro blaho lidu, a to je pane nějaká zodpovědnost! Zvlášť když je toho lidu tolik. To se nad lecčíms musí přivřít oko.

24.3.2011 v 10:35 | Karma článku: 21.16 | Přečteno: 2687 | Diskuse

Markéta Hrdoušková

Taneční pro Číňany a pokročilé

Nevím, jak se řekne "smím prosit" čínsky. Takže čistě teoreticky nechápu, co po mně ten mládenec chce. Prakticky je mi to bohužel úplně jasné. Poslali ho sem přeci kvůli tomu a já prostě sedím ve špatný čas na naprosto špatném místě. "Enjoy your time!" prohlásil před chvílí moderátor, takže mi asi nezbývá nic jiného.

25.1.2011 v 7:41 | Karma článku: 23.23 | Přečteno: 3469 | Diskuse

Markéta Hrdoušková

Co mě právě v Číně ničí

Konečně jsem zahlédla v záplavě jiných hadrů stánek s plavkami. " Vy máte krásný bejby! Tak jen pro vás, že máte tak nádherný bejby, to bude za sto osmdesát!" Bože, jak já nesnáším smlouvání! Ale nejsem přeci pitomec, abych na čínském tržišti v Pekingu kupovala klučičí plavky a dvoje plavecké brýle za stejnou cenu jako v Praze v Bílé labuti.

8.9.2010 v 9:37 | Karma článku: 32.17 | Přečteno: 4157 | Diskuse
Počet článků 86 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4337

- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh.

- Vzděláním antropoložka, profesí leccos.

- Domovem v Tchai-peji

- Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...
Locations of visitors to this page