Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Silva Tree

15. 10. 2009 11:22
a my si v ČR stěžujem,

že tu máme bezohledné řidiče;-D ale možná si opravdu není těžké zvyknout.

Jinak zajímalo by mě, jak by Mongolsko vypadalo kdyby ho nezasáhla ruka SSSR..

díky za zajímavé články...R^

0 0
možnosti

Jarka

28. 1. 2008 18:22
jooooo :-)

piste prosim o svych zazitcich... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Viper

28. 1. 2008 17:44
Zadne starosti.....

....ziskana drzost, prubojnost az arogance se vam bude v Cesku naramne hodit!R^;-D;-D

0 0
možnosti

ak1975

28. 1. 2008 13:44
U.B.

Na Mongolsko nezapomenu,, asi jsem tam byl jedinej kdo jezdil na skládačce po městě ( ty obrubníky se nadají sjet, natož vyjet) a taky jsem viděl jak čechům se styl řízení rychle vryje do krve. To když paní ambasadorová mě málem přejela na přechodě;-D

0 0
možnosti

Markéta H.

29. 1. 2008 7:14
Re: U.B.

;-D

My taky jezdili vlétě na kolech. Mladší syn na sedačce a starší na vodící tyči na svém kole.  Dost jsme budili pozornost :-)

0 0
možnosti

ak1975

28. 1. 2008 13:39
on the road ve stylu Offroad

díky za článek, vrátil jsem se zpět k naší cestě od západních hranic do UB a na sever,,,  na to se nikdy nezapomene,,, a naše civilizace je potom jako procházka růžovým sadem

0 0
možnosti

tata01

28. 1. 2008 9:05
doprava

ještě se tam po silnici pohybují náklaďáky co mají několik vleků a jedou šikmo přez celou silnici?A nejvíc nehod jsem viděl ve stepi na těch ,,dálnicích "kdy se v noci srazili auta čelně ,protože mongolové jezdili potmě,protože se řídili podle hvězd

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...