Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

TKC

8. 3. 2010 11:52
Ořesně tak!

Náhoda je prostě blbec, i když si myslíte, že jste na ni vyzráli!

Když se prarodiče přestěhovali do nového bytu v 8. patře s velkou lodžií, nejprve jsme jako zodpovědní rodiče dvou batolat vyzkoušeli, zda děti nemohou propadnout zábradlím zvařeným ze svislých tyčí. Změřili jsme hlavičky i rozteč zábradlí - hlavičky neprošly, bylo to OK. Přesto děda seděl mezi balkónovými dveřmi a sledoval obě děti hrající si venku. Naší tehdy 1,5 roční dceři se hra s poměřováním hlavičky a zábradlí natolik zalíbila, že využila nepatrné dědovy nepozornosti a své vlastní zvídavosti k tomu, že bleskově našla jedinou šprušli přivařenou nakřivo, a v dolní širší části otvoru prostrčila hlavičku ven.

Ještě po dvaceti letech se mi chce zvracet, když si představím, co by se stalo, kdyby zkusila prolézt celá.....

0 0
možnosti
BH

dropa

8. 3. 2010 16:24
Re: Ořesně tak!

Ten váš příklad je velmi častý. Smůlu měli naši známí s chybějícím sklem v zábradlí v domě kultury...:-( 

0 0
možnosti
D

DrID

8. 3. 2010 11:44
Jojo...

Strašně mě štve, že kvůli tuposti a někdy surovosti Čechů u nás umírá dvojnásobek dětí oproti Evropě, nemluvě o dětech nadosmrti poškozených fyzicky nebo psychicky...ale opravdu kdo je bez viny ať hodí kamenem...našel jsem svou tehdy rok a půl starou dceru klečet v otevřeném okně asi po třiceti vteřinách, kdy jsem byl mimo kuchyň ! Dnes je jí přes třicet, dodnes jsem to nikomu neprozradil a jí to svěřím až se jí v létě narodí první dítě...rodiče PROSÍM přemýšlejte, mít dítě opravdu není adrenalinová zábava ani špendlík na klopě ke chlubení...je to největší radost v životě, ale taky největší starost a zodpovědnost!

0 0
možnosti
P

papaya

8. 3. 2010 10:50
ano

tak jak to píšete, je to srozumitelné, nešťastné náhody nemůžeme vyloučit nikdy. Ale jděte se zeptat lékařů na úrazové oddělení, řeknou vám, z jakých banálních příčin a zanedbání rodičů se tato zranění dějí ... a převažují !! Vámi popsaných náhod je minimum.

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

8. 3. 2010 11:38
Re: ano

Já myslim, že zavření dítěte ve výtahu "ze srandy" je dost banální příčina :-)

Ale jinak jasně, souhlasím. Ale pořád je to o tom, že nebudu tvrdit, že já bych nic takového nikdy neudělala. Protože spousta rodičů včetně mě nechá děti třeba minutu ve vaně bez dozoru a jde pro čistý ručník. Nebo nechá pětileté dítě 15 minut samo doma, protože prostě mě by nenapadlo že pětileťák by mohl vypadnout z okna. Vždyť to je předškolák, a moc dobře ví že okna, sirky a elektřina jsou tabu.

0 0
možnosti
D

deepwell

8. 3. 2010 10:18
MARKÉT

souhlas. Také si netroufnu nikdy soudit a raději jdu zkontrolovat ta okna,  šňůry od rolet  apod...

J.

0 0
možnosti
Z

Zabangovanbangem

8. 3. 2010 9:40
Moc hezké,

jenže s tím co jste napsala na úvod to absolutně nesouvisí. Nehody se zkrátka stávájí, i když se budeme stažit sebevíc, tak jim nezabráníme. Já byl dítko velice neposedné, takže stažila milisekunda a já se koupal v kašně, nebo jsem měl hlavu strčenou v atypické poštovní schránce na poště. Jenže vždycky u mě někdo byl, kdo mi pomohl. Rodič který nechá dítě v létě (ono tedy kdykoliv) dvě hodiny v autě před hypermarketem, nebo bez dozoru na zahradě kde je bazén, tak si zlynčovat doopravdy zaslouží.

0 0
možnosti
PK

Ccecil

8. 3. 2010 9:32
karma jako hrom

bohužel, je příliš mnoho lidí, co to nepochopí.

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

8. 3. 2010 9:28
krásně napsané

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...