Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kolokol

5. 11. 2011 20:46
Ono záleží, v jaké rodinné "konstelaci" se dítě nachází

Kamarádka měla 2 bratry o cca 7 a 8 let starší. Každý si umí představit, jakou školu dostala třeba v 6 letech od 13 a 14 letých puberťáků a jejich kamarádů.

Jinak si vzpomínám na dávnou historku, kterou povídala kolegyně v práci. Její manžel šel s 5letou dcerou do obchodu (tehdy normální pultový prodej), fronta přes celý obchod. Dcera něco chtěla koupit, tatínek řekl, že ne.  Chvíli se vztekala a pobrekávala a pak na celý obchod prohlásila "počkej já to řeknu doma mámě a ta ti zase rozbije hubu".

0 0
možnosti

fr-mottl

5. 11. 2011 19:51
nejlepsi na to clanku je ale to

'rekni bazen'.

Diky,  to mi vratilo do detstvi, kdy jsem my silni muzi melo jeste vsechno v rukach. Pak prisla puberta a z chlapa se stala onuce, ktery pritrouble posilala po tride psanicka s pozvankou na rande.

0 0
možnosti

Aretta

5. 11. 2011 18:50
Jejda, Markéto,

Oni Vám rostou!

....éee to není reakce na název článku, ale na růst chlapečků:-)))

;-DR^R^

0 0
možnosti

Markéta H.

5. 11. 2011 19:56
Re: Jejda, Markéto,

Oni i ony ;-D

0 0
možnosti

pingu1

2. 11. 2011 12:51
.. mami co je to sukani...

.. no to je souloz..

????

..motyli ,kvetinky ,pejskove...

.. no to si mohla rict hnedka ,ze je stejne jako prcani...:-P

0 0
možnosti

habit-.!..

2. 11. 2011 12:22
... skvělé...

... ani si nevzpomínám, kdy nás junior uvedl do rozpaků - tohle většinou schytají maminky... ale nejvíc ho asi naučila stejně stará kamarádka od sousedů, to se každou chvíli ozvalo z garáže rozhodné "... muž má ležet na ženě"...

:-)R^

0 0
možnosti

pingu1

2. 11. 2011 12:52
Re: ... skvělé...

..mas zajimave kamaradky...;-D

0 0
možnosti

Janthalea

2. 11. 2011 7:59
Mě zase..

Mě zase syn položil otázku "Mami, co je to francouzák??". A když jsem mu tedy vysvětlila, o jaký se jedná polibek, kouká na mě s vykulenýma očima a říká "Ale já myslel to nářadí.." 8-o;-D;-D;-D

0 0
možnosti

hryhryhry

2. 11. 2011 2:05
vzpomeňte na svoje dětství

pamatuji se jak jsem se lstivě ptal matky " a mami, proč máš tady takové ty kopečky ?" a číhal co odpoví, protože jsem V Ě D Ě L  vše a bavil se jejími rozpaky a to mi bylo asi šest...

0 0
možnosti

Markéta H.

2. 11. 2011 11:40
Re: vzpomeňte na svoje dětství

;-D Mě se synek čas od času zeptá  "mami, můžu si nečechrat polštářky?" Přitom ví, že už nemůže ;-D

0 0
možnosti

dolfík

1. 11. 2011 19:48
Ani nemusí do školy

Jedeme autem po hlavní a paní nám nedala přednost,ubrzdit 2,5 tunové auto na třech metrech je fakt problém,moje první reakce byla:prak....a blonďatá.Bohužel robě na zadní sedačce.Pustila jsem to z hlavy hned.Po týdnu jdeme přes náměstí plné lidí a u chodníku vystupuje z auta blondýna.A přes celé náměstí dotaz jestli tohle je ta prak... blonďatá co nám nedala přednost.Kdyby tam někde byl kanál,skočila bych do něj šipku a nikdy už nevylezla:-/;-D

0 0
možnosti

Yesname

1. 11. 2011 22:36
Re: Ani nemusí do školy

To znám. "Maminko, co je to ten čulák?" se ptala malá dcera, která neuměla ještě říkat "R", když já jsem byl zaujatý řízením a maminka mohla odpovídat. Tedy... nemohla, zalapala po dechu, takýže jsem já musel vysvětlit, že je to takový trumbera... ;-D

0 0
možnosti

Bouše

1. 11. 2011 18:31
Nemohu nevzpomenout mou dceru,

která (když ji má žena osvětlila tajemství vzniku života) zcela logicky opáčila: Takže ty's to s taťkou dělala dvakrát ? (Ještě má bráchu). ;-D

0 0
možnosti

Markéta H.

1. 11. 2011 19:13
Re: Nemohu nevzpomenout mou dceru,

;-D Ano, u nás ta informace, že sex není jen pro plození dětí, taky přišla na pořad dne až při vysvětlení šukání...

0 0
možnosti

horak29

1. 11. 2011 18:25
Ano..

vzpomínám dodnes, i když je dceři již dvacet let...;-D Zblblá z knížek o výchově dětí v tomto směru (internet naštěstí nebyl-mohl na nás napáchat nevratné škody) jsem se bláhově domnívala, že tyto hovory proběhnou v klidu domova, nejlépe před spaním-držíce se za ručky..zásadní omyl..! Většinou v narvané MHD, u pokladny v sámošce, kde nás všichni znají...:-/ Jenže - zeptá se jednou a když v tu chvíli odmítnu diskusi - pak už ne...info najde jinde. Naštěstí jsme se přestěhovali...;-D

A karma jako vždy - ráda Vás čtu, škoda, že tak málo píšete...

0 0
možnosti

Markéta H.

1. 11. 2011 19:11
Re: Ano..

Díky, vrátili jsme se z Číny, probíhají u nás divoké změny, jakmile bude víc času a klidu na psaní, zas budu psát častěji. Chybí mi to :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS