Diskuse

Psí podraz

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

janulinka80

27. 9. 2012 19:08
Fakt psí podraz

Já jsem tedy jaksi omylem donesla toto album domů sama, neboť jsem si zakoupila MF do vlaku právě v inkriminovaný čtvrtek a celkem nadšeně jsem ho předložila dětem...chyba velká matčina, že si nepřečetla postup získávání dalších samolepek...nějak jsem naivně předpokládala, že v dalších výtiscích bude opět onen aršík 4x4samolepky, jako v prvním...chyba,chyba.. Nemorální je to každopádně. Naštěstí mojí nejstarší jsou teprve 4 roky , chvíli byla do alba nadšená, pak odběhla dělat něco jiného, a když děda někdy koupí MF, nalepíme, ale asi jí to srdce trhat nebude, pokud to nebude mít komplet. Ovšem u prvňáků je to už asi jinak, nota bene když jim sešit rozdají ve škole...asi nepřemýšlej, nebo je to "přemýšlení" patřičně ovlivňováno...čím tak asi? A ty komentáře u plemen radši nečtu ani dětem, to jsou takové formulace, které nepředpokládají ani kousek intelektu u toho, kdo je čte. Rádo by vtip...slušelo by tomu trochu víc odbornějších informací, protože z tohohle se nedozví nikdo nic.jj

0 0
možnosti

tava

23. 9. 2012 23:46
no ano

mě se to taky nelíbí. To už je lepší koupit mu nějaké psí pexeso. :-) A ani to nejsou samolepky v celku, ale jakési samolepkové puzzle. Snaha vydělat..:-/

1 0
možnosti

ivahut

23. 9. 2012 16:50
Je to sporsťárna...

Ještě že nedávají samolepky  zadarmo, pokud koupíte výtisky v ceně 200 Kč a více, jako v Albertu... A ty kusy psů mě fakt dostaly...

0 0
možnosti

Ježikača

23. 9. 2012 16:50
ano.

tohle je fakt fuj!

0 0
možnosti

Ježikača

23. 9. 2012 16:49
bravo!

co dělají ty etické a protikorupční komise? tyhle akce jsou fakt sprosťárna.

0 0
možnosti

Sulanek

23. 9. 2012 16:44
Naštěstí?

Naštěstí u nás ve škole psí album nerozdávali (i když kdo ví, dítě už nechodí dávno do 1. třídy...), ale jelikož jsem odběratelkou MF Dnes do schránky, tak ho vlastníme a každý den i nálepky chodí ...jen nějak nelepíme:-))) Mne to nebaví a dítko evidentně není dost zaujato:-)))

Jinak se mi takováto reklama fakt značně nelíbí, cílená na děti ...fuj!

0 0
možnosti

Vlastíček

23. 9. 2012 14:15
Západ, náš vzor :-)

Určitou dobu jsem si myslel, že takhle blbnou jen Rakušáci. V tamním Inter- Euro- Sparu (ostatní obchody mimo diskontů nejsou pozadu) dávali již před dvěma roky balíček samolepek při nákupu nad 10 Euro, celkem se sbíralo 200 obrázků. Balíček se dal i koupit za 2 Eura, nebo jednotlivé kartičky se v eshopu, za 20 centů jedna, nebo na výměnných burzách ve velkých obchodech a samozřejmě na ebay. Nyní se sbírá už čtvrtá série...

0 0
možnosti

Dobrejvíkend

23. 9. 2012 14:03
No co

Mladou Frontu lidi už moc nekupují,tak to zkouší tímhle způsobem.

0 0
možnosti

Bouše

23. 9. 2012 13:09
Zdravý názor ...

R^ R^

1 0
možnosti

viveka

23. 9. 2012 14:46
Re: Zdravý názor ...

Opět R^

0 0
možnosti

Markéta H.

23. 9. 2012 12:55
Ach!

Právě jsem zjistila, že mám na idnesu nastřádáno 5200 dukátů. A za ně jako dárek mohu získat.....Psí album ;-D;-D;-D

5 0
možnosti

viveka

23. 9. 2012 14:47
Re: Ach!

;-D;-D já čtyři :-)

0 0
možnosti