Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Amanitka

28. 7. 2009 9:35
Ach jo

No dobrá, nechme matky rodit doma, ale zamysleme se nad tím, že každá matka, která chce rodit doma, si obstará - jak sama říká - to nejlepší. Ano, nejlepší porodní asistentku, nejlepší pohodlí, atd. Ale ještě jsem neslyšela o matce, která by se postarala o to nejlepší pro právě narozené dítě. Samozřejmě, ticho a přítmí, perfektní. A co třeba odsávačka pro případ, že by se dítě odmítalo nadechnout, mělo plnou pusu plodové vody, nebo ji nedejbože vdechlo? Když už porodní asistentku, proč ne dětskou sestru?

Ony si porodní asistentky většinou myslí, že zvládnou všechno, ale když je nějaký problém, jsou rády, že mají za zadkem novorozeneckou JIP se sestrami, které jim "vytrhnou trn z paty", že?

0 0
možnosti
S

sanndy

28. 7. 2009 9:35
Špatná zkušenost

Dobrý den, závidím Vám, že jste měla všechny porody bez problémů a zvládla byste porodit i doma. Já mám poměrně čerstvý zážitek, rodila jsem 16.7. Byla jsem abnormálně aktivní těhotná, bez jakéhokoliv zdravotního rizika, do práce jsem chodila vypomáhat ještě týden před porodem, sportovala jsem a byla v pohodě. Přesto jsem po 12 hodinách kontrakcí, které k ničemu nevedly, byla šťastná, když se lékaři rozhodli ukončit porod akutním císařským řezem. Ten den, kdy jsem rodila, byly provedeny v porodnici tři akutní císařské řezy. Ze své vlastní zkušenosti považuji porod doma za riziko.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...