Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Jiittkkaa

21. 6. 2010 13:17
Krásný článek

Tu natahovací berušku jsem jako dítě také měla, a ještě žábu. Ještě teď se směju té rozšlapané bramboře - úplně to vidím. DíkyR^JG

0 0
možnosti
AP

shrink

21. 6. 2010 11:59
:-))

(Markéto, proč vstáváš tak hrozně brzo?)

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

21. 6. 2010 12:52
Re: :-))

:-))) jsem zmutovaná sova

0 0
možnosti
P

polibek

21. 6. 2010 11:45
no nazdar

to se mám na co těšit, zrovna dnes jsem zjistila, že třetí dítko je jaksi na cestě:-/, jestli bude divoké jako ty předchozí mé holky a jako vaši kluci,  to abych se zavřela do klece. No nic jdu sdělit manželovi, že by měl koupit větší auto, neb se do mé lakýrky s dětmi nevejdu a aby hledal na nějakou dobu náhradu, protože se hodlám věnovat opětovnému zvracení. Snad to schvalovacím procesem projde i u dcer;-(

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

21. 6. 2010 12:51
Re: no nazdar

To třetí bude za odměnu, uvidíte. Jako to moje :-);-)

0 0
možnosti
Y

Ygrain

21. 6. 2010 11:43
vypínač

Já bych se přimlouvala spíš za děti na vypínač - když už by člověku fakt tekly nervy, zmáčkl by jeden šudlík a hotovo. Kdyby se tak aspoň dal ztlumit nebo vypnout zvuk....

Ale jinak jsem mooc ráda, že nejsem jediná, kdo na mateřské vstává pomalu dřív než do práce. ;-D

0 0
možnosti
P

polibek

21. 6. 2010 11:49
Re: vypínač

ve 3:30, kdo dřív?;-)a jestli todalší bude to samý, tak už nespím vůbec:-/

0 0
možnosti
L

lesicatko

21. 6. 2010 10:29
Ibaže jeto naopak

Väčšina rodičov by radšej mala normálne dieťa. Normálne v zmysle, že im neskáče po hlave a oni to nevydávajú za normálne :)

Dokonca poznam aj tak dobré deti, ktoré nebolo treba nikdy okrikovať,poslúchali, pubertu rodičia necítlili, a aj ako dospelé rešpektujú aj nepísané dohody.

Psychológovia sú mimo, pretože ich teorie im v takýchto prípadoch nesedia.

Ale ono im nesedia ani v ADHD deťoch. Možno by sedeli, keby si odmysleli kult dieťaťa . Too good mother je možno na to odpoveďou. Aspoň teda vracia príliš uletené teorie o výchove detí späť k realite.

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

21. 6. 2010 10:15
Jenže

ony jsou na setrvačník.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

21. 6. 2010 10:12
Po tom...

...co můj synek dnes ráno békal od čtyř hodin až do sedmi, kdy jsem teprve měl vstávat do hókny, bych bral to nudné placatění;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...