Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jana Kolářová

22. 6. 2010 9:24
jako vždycky

Zase jsem se zasmála a zase jsem měla pocit, že tu Vaši domácnost důvěrně znám = jste dobrá vypravěčka. dík :-) JK

0 0
možnosti

jednotka

22. 6. 2010 3:22
Puntickar prechodnik

Vo cem vy celavjek mluvice,sedice , stojice ,zvanice,puntickarovice,poucujice,kdyz se nikdo na radu neptajice, nejste vy - ce pacient-ice z Bohni-ce?!   Zdravi Mana!8-o

0 0
možnosti

Alnagon

22. 6. 2010 1:23
přechodník

pěkný článek, jen malá oprava

sedíce na židli...

sedíc se používá v ženském a středním rodu

0 0
možnosti

Markéta H.

22. 6. 2010 2:26
Re: přechodník

Díky, opraveno. V těchhle tvarech mám šílenej guláš.

0 0
možnosti

aji

21. 6. 2010 21:47
Pělný článek

Kdo to nezažil, nepochopí.

0 0
možnosti

Radka Pošta

21. 6. 2010 21:28
Děti přece nezlobí.....

Nedávno jsem řešila svou beznaděj při výchově mých mrňousků (3ks) s jedním letitým pedagogem. Bylo to v době kdy naše prostřední dcera procházela batolecí pubertou a ráno se mi byla schopna i 20x šprajcnout, než jsme oprovodily nejstarší robě do školky a poté došly zase zpět domů. Říkala jsem mu tenkrát že jsem už v 8 ráno vyřízená jako by mělo být 8 večer. A on mi řekl že přece děti nezlobí, jen jim musíme vymezit mantinely a to se jim holt až tak nelíbí.... Teď mají všechny neštovičky v rozpuku a nejmladší rostou dvojky nahoře. Kdybyste někdo měli nějakou konstruktivní radu - písněte, uvítám to.;-)

0 0
možnosti

aji

21. 6. 2010 21:51
Re: Děti přece nezlobí.....

Pozvěte pedagoga na výpomoc, třeba změní názor :-P. Mantinely jsou od toho, aby se je dítě stále snažilo překračovat a navíc i když je potřeba zásadní věci vymezit, jsou také věci, o nichž lze diskutovat. Přeju Vám moudrost a sílu od Boha.

0 0
možnosti

fitzie

21. 6. 2010 20:18
mně by to stačilo tak jako v Robotech

aby to mělo čudlík na ztlumení zvuku. a baterie s omezenou kapacitou by taky nebyly k zahození: buď budou hodné a vydrží celý den, nebo budou půl dne šílené, ale pak už prostě... vypnou.

0 0
možnosti

deepwell

21. 6. 2010 19:42
Tak já jsem to vyřešila jinak ;)

Vypínám sebe... Když hladina hluku, ruchu, nespokojenosti... atd. dosáhne jistou mez, vypnu se. Sedím a bezduše před sebe hledím ;)

(Zajímavé je, že tohle funguje i na ty děti, většinou po chvíli zpozorní a začnou se klidně zajímat o můj stav ;) )

J.

0 0
možnosti

Sir Gawain

21. 6. 2010 18:53
Nuuudaaa

Opět rádoby humorný, banální článek na téma "Mám já to rošťáky, strašně zlobí, ale vlastně se mi to líbí". Podle článku je to s Vašimi dětmi dost šílené, ovšem to nikdo další nesmí říci, neb Vy jako matka to vlastně hodnotíte pozitivně. Ale politovat byste chtěla, to zase jo. Buď se Vám to teda líbí a pak si nestěžujte, nebo máte zlobidla a pak nevykládejte nesmysly o tom, jak by to vlastně bylo nudné, kdyby řádili míň.

Jo a kluci nejsou vždycky "zlobiví", tomu nevěřte. Já mám dva a nemůžu říct, že by byli takhle otravní. Dokážou si hrát sami, nervou se, nekřičí a nefňukají, pokud pro to není nějaký pádný důvod. Jo a jsou jim 2 a 4 roky. :-P

0 0
možnosti

daisyna

21. 6. 2010 20:29
Re: Nuuudaaa

Mozna jsem to spatne pochopila, ale prislo mi, ze v tomto velice peknem clanku, o nehoz jsem se fakt pobavila, slo o hodne velkou nadsazku...a autorka jiste nemela v umyslu si stezovat nebo knourat a urcite nema zlobivejsi deti nez vy... ;-) Ale jak rikam, mozna jsem v tom nadsazku a ironii videla jen ja a vubec tam nemela byt :-) (ale to by me zase v clanku o detech na klicek prekvapilo, kdyby tam nebyla ;-))

KARMA!!!

0 0
možnosti

Ježikača

21. 6. 2010 17:03
vídávám poslední dobou

maminy s vyklidněnými dětmi, které dojdou na písek cca 150 m od domu šourem a mezitím si povídají... hlídávám takového synovečka. už jsem začala mít pocit, že tryskomyši, soustředěné bdělé oko a myšlení za tři rohy jsem měla proto, že jsem totálně neschopná. díky. ulevilo se mi. a přeju vám, ať si vychutnáte každý moment. mně už se stýská.

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

21. 6. 2010 13:33
Jsem moc ráda,

že jste došla k závěru, že by to byla nuda... R^ Byla.... Určitě byste je začala natahovat postupně, jednoho za druhým ;-D

0 0
možnosti

Markéta H.

21. 6. 2010 13:42
Re: Jsem moc ráda,

Já myslim že masochisticky všechny najednou ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4337x
- Máma tří kluků, partnerka, kamarádka, dobrodruh. - Vzděláním antropoložka, profesí leccos. - Domovem v Tchai-peji - Mám ráda svoje děti, manžela, teplou sprchu, kávu s mlékem, večery s knížkou, dlouhý spánek...